? ??????????????Science of a Splatter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (46 Ratings)??3762 Grabs Today. 28939 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????Rorschach Reality? ????? ?? ???Rating: 4.3 (29 Ratings)??3604 Grabs Today. 35874 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Rabu, 10 Disember 2008





lame gak aku x Update blog nieh...erm..smalam aku g jalan2 kat melake...haha...mule2 x nk...Yela Cuz kuo nGan Family n sedaRe kan..malu lah..Tapi terPedaye gak NGan Ajakan MAk Aku....Hehe...DApat HAbuan meZtila NK g...Ape ek HAbuanyer??? haha...x leH g TAwu..k..KItorang kuo trus g eye On malaysia...RAmai gak owang...malu Aku cuz Jumper ngan dak2 Underground Street...Haha...mampus lar...Membe aku Siap Anjing2 aku..So wat??? hehe...k...Smua naik kecUali Mak2 sedare..Haha...tawu takut..Nek aeroplane x tkut tp nek Bende alah ni takUt...Pelik aku...Tgh2 nk beli tiket,owg tu minx lak mykad...huh??? aku Cuak la beb...Aku tertggl Wallet...So aku x BWk mYkad..haha...So,Aku pun PAkaila Mykad pak cik sedare aku...haha...kan dah rugi duit...ye la...owg tua mahal...kitorang nek Skali 6..yela..ramai2 kang x Muat...



pastu korang gi jalan2 kat dataran pahlawan...makan2...shopping...haha..aku pun turut shopping...abizkan duit mak aku...haha...aku beli jeans levis ngan beg converse...haha..pastu aku msk kat mahkota parade...jalan2 jumpe membe jap...2 la yg aku wat smalam....

0 ulasan:

my fovourite