? ??????????????Science of a Splatter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (46 Ratings)??3762 Grabs Today. 28939 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????Rorschach Reality? ????? ?? ???Rating: 4.3 (29 Ratings)??3604 Grabs Today. 35874 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Ahad, 28 Februari 2010

Idolaku

Salam..esok sdh bulan 3..wah..sggh cpat maser berlalu..pjam celik dh tggal 2 mggu jer sblm spm resul kuo...saat ini Mmg sGL bende bermain2 d ruang owtak aku..takut,cuak,mcm2 la...x prnh satu saat pun aku luper akn spm..manekan tidak,haNya spm la Yg akn MMbuATKAN AKU BERUBAH...mmg hnyer spm yg mnntukan idup aku dan FAmily aku...cuber Anda Berfikir sejenak bkn paksaan yg ku pinta...abah dan mak..aku rase sedih tgk ibubape aku...bermacam2 kpyhN YG DORang tempuhi SpNJG MMBESOKAN AKU ADIK BRADIK...aku nk balas jase mak abah aku...cuber bygkan...sudah 13 taun..along aku dilande musibah...mcm2 dugaaan yg mak abah aku tmpuh..bermule pd tgktn 2,along aku dirasuk...smpi ke tahap yg amat mmbimbangkan...maser tu mak ayah kau x lena pun tdo,spnjg mase mikir pasal dier...along aku seolah2 luper ingatn...GANAS,...itulah yg sesuaikan mggmbrkan along aku...abiz crmin semua dtumbuk...mnndang..smpi aku pun dtendang..padahal aku nie nk tlg...pyr la sakit...aku still kecik lagi...tapi itula...nk tlg konon..mmg maha dasyat dugaan ini...smpi mmbgkak mate mak ayah aku...prkare itu trus berlaku...kjp dh ok..pastu kmbali...cuber bygkan biler ank yg drasuk itu sndiri berkate,ade org x nk LAong BELajo,bekerja dan idup senang!!!masyallah...mak aku hanye mmpu berdoa...mmg perkare itu ckp mnjadi sejarah dlm idup aku...dsebabkan prkare itu abah aku terpkse berhenti kerja,mnjg along kau...mmg sedih...dsebbkan tu la,aku nk tlg abah dan mak aku...aku nk buat dorang tersenyum kembali melihat aku berjaye...hanye pada mu YA ALLAH,aku bermohon...inSyallah,aku percaye ALLAH maha adil...Sesungguhnye sbg khalifah di bumi ini,aku sedar akn tggjwb ku...aku hny untk ibubape dan islam..itu yg aku sedar...sesungguhnyer idola ku ialah mak dan abah...


selain tu,idola kau ialah.......AZNIL!!!!



ni LA.....aku mmg minat dier...gaye dier...smpi smua family n sepupu sepapat ckp aku mmg mcm dier...hahah...aku mmg nk jadi cm dier...my idol....  jadi akhir kata,manusia tidak suci melainkan bayi yg baru lahir...berdosa tidak bermakne kiter kufur sbaliknyer mngajar kiter ke arah kbnran...INSYALLAH                                                                                                                                                    


0 ulasan:

my fovourite