? ??????????????Science of a Splatter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (46 Ratings)??3762 Grabs Today. 28939 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????Rorschach Reality? ????? ?? ???Rating: 4.3 (29 Ratings)??3604 Grabs Today. 35874 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Ahad, 2 Mei 2010

saLAM perpisahan

Tajuk tuh bukan brmkSD aku nk mati eh..jgn pk lain..

ptg ini aku meraserkan bhw aku igin berkongsi sesuatu sejenak..hidup ini mmg indah..nmun bg menempuhi khdpn ini bkn mudah..gaya penulisan ku seolah2 mncerminkan sprti aku sdh berpuluh2 tahun sdh bertapak di alm yg pnuh kelekaan ini...ku akui mmg tmpoh maser jiwaku di dalam jasad ini sbnrnyer baru sthun jgung...sudah besarkah anda jika sdh abis skola??? sdh byk kah pglmn khidupan yg anda tlh tempohi?? cukup seddikit sbnrnyer..kbyakan masa kiter hnyer lah berlatang belakangkan dunia persekolahn..MEMG indah WAKtu itu..jika dahulu sblm abis perskolah,aku kerap mengutuk abg2 ku yg berkater bgini: waktu skolah lah yg plg bz!! aku memberontak jer dlm hati ni..bez ke apernyer..asyik2 homework..pastuh kener bgn pagi..exam la ..macam 2 la..hahaha..mmg tu lah jwpn yg selalu aku lontarkan dlm benak fikiran nie..nmn stlh tggalkan era persekolahan(bajet guner ungkapan mnarik)haha..aku raser satu khlgn sbnarnyer..

kehilangan aper??erm..ok..aku akn senaraikan...

1)duit poket...
2)saat bermesra ngan kawan2(gaduh,suker,setan,alim)
3)kener marah ngan cikgu(trtido,x wat hw,x sapu kelas)
4)x leh guner mkmal komputer lagi(dh kener carik cc atau kat umah jek)
5)prhimpunan pg(nielah waktu yo2 or jek smua org dngo ucpn yg merepek pdhal smua ngantuk)

itulah perkare yg aku raser khlgn dan semestinyer :

kawan2 ku...ader mcm2 prgai..tp dorg lah yg mnjadikan dunia perskolahan aku mmg bez..x kisah la yg baik ker,yg jahat ker..semua tuh adlh kngan..yg bezanyer kngan baik atau buruk..memandangkan masing2 dh start blaja,ader yg dpt biasiswa(aku sedih),ader yg nk g matriks dah,so aku mmg sedih..satu persatu kawan2 ku dh dapat biasiswa..saper la yg x nk biasswa..kdg2 aku raser mnyesal gak sbb tolak twrn jpa ke jepun..kalo x aku dh boleh fly,tp tulah mgkin dh bukan ini yg tertulis..aku terpakse tolak biasiswa tuh sbb aku x minat engineering..jadik..seolah2 9A yg aku dpt tuh hnyer utk akujadikan alat untuk bljr di msia shjer ...tp x per,keraner aku sdah mndapat pelbagai info kebaikan dan beza blajar di luo ngare dan dlm ngare..jadik,aku x kan pndg blkg lagi...

kini masa depanku adlh di UNIVERSITI MALAYA(biasswa tnb tuh aku dh luperkan sbb aku brani ptg tgn kalo dpt)..aku akn memulakan fasa hidup baru!buat rakan2 ku,smoga berjayer yer

1 ulasan:

. berkata...

nat ade blog.
alahai.
nape tak bgtahu.

bukak blog aku tuk tgk saserian laen.
tengs

-anas-

my fovourite